THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

zaterdag 9 mei 2009

Dag 10, deel 2!

Nou, daar is ik weer!

Du8s hier het 2e deeel!

Na de buzzlightyear dinges gingen we in StitchÅ› great escape en dat was erg grappig, hoewel het wel wat minder was dat Stitch een boer in je gezicht maakte.. Daarna gingen we in Monsters Inc. laugh floor, waar steeds grapjes gemaakt werden door de poppetjes van Monsters & Co.. Kayleigh en Dylana kwamen steeds in beeld omdat Kayleigh zich steeds ging verstoppen achter dylana, dus dan blijven ze natuurlijk filmen, maar was wel heel leuk!
Daarna was het tijd om naar huis te gaan en hadden we alles gedaan in Magic Kingdom!

Dag 11 gingen we eerst winkelen, en dan naar Hollywood studios!
Ik had nog ene koffer gekocht en bij een boekwinkel die weg ging was er 50% kortng! En ik heb een supermooi Disneyboek gekocht met allemaal storyboards van heel veel films, dus met ongelofelijk veel schetsen en het is heel mooi. Eerst was het 50 $, maar nu dus 25, dus een koopje! Ook nog wat x-men comics gekocht, dus helemaal blij..
Toen gingen we naar de Florida Mall en toen heb ik nog een superleuk moederdag kadootje gekocht, maar dat ga ik hier natuurlijk niet zegge!
Nou toen was het eingelijk aardig laat en gingen we maar terug naar het huisje om te eten.. En om 8 uur ofzo gingen Alex, Bryan, Kayleigh en ik nog naar Hollywood Studios, toen waren we nog snel in Startours geweest en in de Rocknrollercoaster met Aerosmith en die was stoeeerrrr!!!
Toen hebben we de show Imagination gezien en die was erg mooi, nou toen waren we wel moe, en op naar huisie en gelijk naar bed.

Vandaag gingen we naar Epcot, maar daar zijn we niet lang geweest want het was kapot heet! Niet normaaaaaaal! We zijn in een test space shuttle geweest ofzo en in een crash test met een auto, maar het was wel heel leuk. Toen zijn we langs alle landen gelopen in Epcot wat erg leuk was om te zien, we hebben ook een boottour met de 3 Cabelleros gedaan (Donald Duck, Panchito en Joe Carioca) wat ook heel grappig was.. Dus ons dagje cultuur hebben we gehad! Oja, ook nog bij een winkeltje 3 poppetjes gekocht: Darth Vader Goofy, Darth Maul Donald en Yoda Stitch (dus van Star Wars en Disney samen)..
Na Epcot gingen we langs comicstores! Ik heb nog 4 boekjes van young x-men gelocht, dus nu hoef ik er nog maar 4! Toen moesten Alex & Jacky nog een koffer kopen dus hebben ze dat ook gedaan, en toen gingen we eten! En voor het eerst in de hele vakantie gingen we naar de McDonalds! Nou, dat vind ik toch aardig bijzonder.. Ik nam een BigMac, maar de hamburger was alleen niet echt big vergeleken met alles hier in America, maar de friet en Milkshake wel! Sjezes, niet normaal. Maar kreeg het lekker wel op!
Toen terug naar huissie en nog wat zooi ingepakt, Alex & Jacky hebben zoveel gekocht dat ik zelfs eventjes met ze van koffer heb geruild! Ik had namelijk een grotere koffer gekocht..
Maar nu hebben we ook veel spullen bij elkaar, dus het wordt uitzoeken!


Nou, nu is onze vakantie dus eigenlijk over.. Best wel jammer, maar heb ook wel zin om naar huis te gaan want mis wel iedereen! En het is hier bloedjeheet dus mis de kou ook wel een beetje :P

Dus, Nederland, Here I come!

0 reacties: